Tamirci Sitesi Müşteri Temsilci

Gönderen: Tamirci Sitesi Türkiye
Başvuru yapmak için giriş yapınız
  • Gönderim Tarihi 17/04/2019
  • Görüntülenme Toplam Görüntülenme: 254
  • Geçerlilik Tarihi 31/12/2019
  • Hedef kitleye uygun, online iletişim ve pazarlama stratejilerinin belirlenmesi,
  • Dijital pazarlama süreçlerinin içerisinde etkin rol almak, site içeriklerinin düzenlenmesi, optimizasyon, kampanyaların yönetimi, site geliştirme faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi, kategori günlük kontrollerinin yapılması,
  • E-ticaret ve dijital pazarlama alanındaki gelişmelerin takip edilmesi, rakip analizlerinin yapılması ve yeni projeler geliştirilmesi,
  • Kampanya yönetimi ve inovatif kampanyaların üretilmesi,
  • Yeni stratejiler doğrultusunda e-ticaret projelerinin hayata geçirilmesi,
  • Ürünlerin yayına hazır hale getirilmesi,
  • Satışı yapılacak ürünlerin içerik ve tanıtım bilgilerinin düzenlenmesi, veri tabanına kayıtların girilmesi,
  • Online satış süreçlerinin yönetilmesi,
  • Satışı gerçekleşen ürünlerin müşteriye teslim edilmesine kadar geçen süreçlerin takip edilmesi

İş Detayları

  • Kariyer Seviyesi: Deneyimli Profesyonel
  • Deneyim: 2 - Yıl
  • Maaş: 3500₺
  • İş Tipi: Tam Zamanlı
  • Minimum Gereklilik: kesinlikle renkli bir hayatın içinde müşterilerine doğru enerjiyi verebilecek kendi değerinin farkında olan çalışma arkadaşı aramaktayız.
  • Diller: Türkçe, İngilizce

İş Gereksinimleri

İŞ GEREKSİNİMLERİ

  • Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
  • Yeniden pazarlama stratejileri oluşturma ve kurma hakkında bilgi sahibi,
  • Tercihen e-ticaret sektöründe çalışmış, dijital pazarlama dinamikleri konusunda bilgi sahibi,
  • Sorumluluk alabilen, analitik düşünebilen ve araştırmacı,
  • Sosyal medyayı aktif olarak kullanan ve dijital dünyanın yeniliklerini takip ederek mevcut duruma adapte edebilen takım arkadaşı aramaktayız.

İŞ TANIMI

  • Hedefler doğrultusunda web sitesi, mobil uygulama, mağaza ziyaret ve satışlarını artıracak çalışmalar yapmak,
  • Site içinde kullanılan kişiselleştirme araçlarını yönetmek, yeni kurgular oluşturmak, takibi ve iyileştirmeler yapmak bunları raporlamak,
  • Yeni dijital pazarlama araçlarını araştırmak ve gerektiğinde entegrasyon çalışmalarını takip etmek,

Avantajlar / Ödenekler

  • Özel Sağlık Sigortası
  • Yol masrafı
  • Yemek masrafı
  • Tablet bilgisayar (bölge temsilcisi)
  • İş geliştirme ve Kurumsal eğitim